Γραφείο Διασύνδεσης ΕΚΠΑ

Πώς συμπεριφέρομαι σε μία ομάδα; – Ρόλοι που υιοθετώ

Απολόγισμός Διαδικτυακής Εκδήλωσης


 Με ιδιαίτερη επιτυχία υλοποιήθηκε την Τετάρτη 29/05/2024 από το Γραφείο Διασύνδεσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών το ενημερωτικό webinar με θέμα: «Πώς συμπεριφέρομαι σε μία ομάδα; – Ρόλοι που υιοθετώ».

Ο σκοπός της ενημερωτικής εκδήλωσης ήταν η ανάδειξη μοτίβων συμπεριφοράς που υιοθετούμε όταν καλούμαστε να φέρουμε εις πέρας ένα ομαδικό project είτε σε εκπαιδευτικό είτε σε επαγγελματικό πλαίσιο. Επίσης, συζητήθηκαν τα δομικά στοιχεία που συνιστούν μία παραγωγική, αποτελεσματική και ευχάριστη συνεργασία. 

Εισηγητής του συγκεκριμένου ενημερωτικού webinar ήταν ο κύριος Αριστείδης Λορέντζος Ψυχολόγος -Σύμβουλος Επαγγελματικού Προσανατολισμού του Γραφείου Διασύνδεσης – ΕΚΠΑ.
 
 Μπορείτε να δείτε την σχετική παρουσίαση πατώντας τον συγκεκριμένο σύνδεσμο.

Επίσης μπορείτε να βρείτε πρόσθετο ενημερωτικό υλικό στον συγκεκριμένο σύνδεσμο.

Ανακοίνωση διαδικτυακής εκδήλωσης

 

Το Γραφείο Διασύνδεσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών σας προσκαλεί να παρακολουθήσετε το ενημερωτικό webinar με θέμα: «Πώς συμπεριφέρομαι σε μία ομάδα; – Ρόλοι που υιοθετώ».

Το συγκεκριμένο webinar θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 29 Μαΐου 2024 και ώρα 19.30-20.30.

Ο σκοπός του σεμιναρίου είναι η ανάδειξη μοτίβων συμπεριφοράς που υιοθετούμε όταν καλούμαστε να φέρουμε εις πέρας ένα ομαδικό project είτε σε εκπαιδευτικό είτε σε επαγγελματικό πλαίσιο. Θα συζητηθούν, επομένως, καλές πρακτικές που στοχεύουν στην ενδυνάμωση του ομαδοσυνεργατικού πνεύματος, τις οποίες μπορούμε να εφαρμόσουμε ανάλογα με τα στοιχεία της προσωπικότητάς μας.

 

Εισηγητής:

Αριστείδης Λορέντζος: Ψυχολόγος- Σύμβουλος Επαγγελματικού Προσανατολισμού (M.Sc) Γραφείου Διασύνδεσης ΕΚΠΑ.

 

Υπερσύνδεσμος Ενημερωτικού Σεμιναρίου:

 

https://uoa.webex.com/uoa/j.php?MTID=ma36a3b6162f41ac66956edf83fbd7556

 

Πληροφορίες για το webinar:

·        Η συμμετοχή είναι ανοιχτή προς όλους τους ενδιαφερόμενους.

·        Την ημέρα και ώρα της διεξαγωγής του ενημερωτικού webinar θα επισκεφθείτε τον σύνδεσμο Webex Meetings.

·        To ενημερωτικό webinar θα πραγματοποιηθεί στην ελληνική γλώσσα.

·        Για να υποβάλλετε ερωτήσεις ή σχόλια στον εισηγητή θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την φόρμα υποβολής σχολίων της εφαρμογής (chat), η οποία θα είναι διαθέσιμη καθ’όλη την διάρκεια της εκδήλωσης.

·        Για την εύρυθμη υλοποίηση του σεμιναρίου κατά τη διάρκεια της εισήγησης οι κάμερες και τα μικρόφωνα θα είναι κλειστά.

·        Για την υποβολή αίτησης παρακολούθησης και την παροχή για βεβαίωση παρακολούθησης παρακαλούνται όσοι επιθυμούν να μπουν στον σύνδεσμο που παρατίθεται πιο κάτω προς συμπλήρωση των στοιχείων τους. Οι βεβαιώσεις παρακολούθησης θα σταλούν στα email σας.

 

https://forms.gle/CRtAJiVtgJ3KrcMa9

 

 

Διοικητική Υποστήριξη Γραφείου Διασύνδεσης

Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Μετάβαση στο περιεχόμενο